ti 24. lokakuuta 2017 09.38.00
Asiakas on aina tärkein ja hänen mielipiteensä ratkaisee. Jokaiselle asiakkaalle hinta on tärkeä, mutta ei kuitenkaa ratkaiseva tekijä. Monet pitävät palvelun laatua, tuttua työntekijää ja yrityksen mainetta tärkeämpänä kuin hintaa, koska ketä tahansa ei haluta päästää yrityksen tiloihin tai varsinkaan kotiin. Siksi yritykselle on tärkeää pitää huolta laadusta, kouluttaa työntekijöitä ja pitää kiinni kunnon tekijöistä. Laatu yleensä näkyy hinnassa, mutta ei välttämättä ratkaisevan paljon, koska asiakkaalle pitää vain kertoa se, että mistä hinta koostuu. Yrityksen ja asiakkaan välinen kommunikointi on ratkaisevassa osassa, kun asiakas miettii päätöstä mistä ostaa palvelua.
Y-tunnus: 1935915-2
etunimi.sukunimi@kotihaltia.fi